Arhivă pentru 13 decembrie 2010

Ce nu stie Victor Roncea (punct ro)

Ca pe langa povesti si flori (vezi aici), un Mos….Nicolae mai intarziat mi-a adus un ceas Piaget Miss Protocole, de niste mii de euro, si ca de cureaua din piele neagra a acestui era agatata cheia apartamentului de 180 mp construit de cel mai neafectat de criza antreprenor imobiliar – Marius Locic – pe o straduta cocheta cu nume de doctor din Cotroceni, pe care sper sa reusesc sa-l mobilez pana de Craciun pentru ca 7 ianuarie, la doar o zi de la intoarcerea din Mauritius, unde voi intampina 2011 intr-o splendida rochie Elie Saab (matase verde pictata manual), voi incepe sa prestez pentru o companie (nu spun care) pentru 4000 de euro pe luna….

Ce sa va mai spun? Adevarul? Chiar vreti sa stiti adevarul? Si la ce v-ar folosi daca ati afla ca, de fapt, nu am primit nici flori, nici ceas, nici cheie si ca voi petrece Revelionul in trening si ca n-am nicio varianta de slujba pentru 2011?

, , ,

Lasă un comentariu

Am fost agresata!

De luminitele de pe N. Balcescu – Magheru. Mi-au intrat in ochi sclipirile lor galbene si rosiatice si am fost nevoita sa trag aparatoarea de soare ca sa nu lacrimez. Atarnau ca niste sosete intinse la uscat. De mirosit nu stiu daca miroseau, ca era ger afara si mi-a fost teama sa deschid geamul masinii. Sau sa fi fost indispensabilii multicolori ai primarului general? Habar n-am! In rest, ce stiti: ambuteiaje, claxoane, intersectii blocate, un du-te vino bucurestenesc, lipsit de directie si destinatie, motiv pentru care m-am extras rapid din acea vanzolealea stridenta. Foto n-am, dar daca vreti, dati click aici.

,

Un comentariu