Razbunarea postaritei

Initial voiam sa spun ca e doar 1-o pentru ea, ca meciul continua si ca, la o adica, puteam juca si-n prelungiri…Dar nu! Am tras la poarta, mingea s-a dus in balarii iar ea a jucat pe contraatac, a sutat fulgerator si balonul dezumflat al Postei Romane s-a oprit atat in usa de la intrare, cat si in cutia de scrisori. Asadar, manata de un spirit de fair-play fata de nervii mei, ma declar invinsa…. 

Mai pe inteles, iata despre ce e vorba: la aniversarea unui an de alocatie pentru copil *, mi-am luat inima in dinti si am intrebat la ghiseul pe care il vizitez lunar daca nu cumva intra in atributiile factorului postal sa-mi livreze fabuloasa suma la domiciliu. „Oh, ba da. Cum sa nu! Stati sa chem un superior!”. Superiorul a ascultat, a notat cu o dragalasenie magulitoare datele problemei, m-a incurajat, mi-a oblojit moralul cu sfaturi intelepte, enuntate pe un ton aproape matern, susurand „scumpete mica” catre copilul care se chircise de plictiseala in imediata apropiere si cuibarindu-mi in suflet speranta ca poate-poate ma aflu arondata la posta lui „deci se poate”.

Doar ca socoteala si dragalasenia superiorului de la Oficiul Postal nr 5, care se lafaie in caldura si confortul unui birou, nu se potrivesc cu socoteala postaritei de pe teren, care trebuie sa razbeasca prin troiene, sa infrunte asprimea ninsorilor, ploilor si vanturilor, trebuie sa urce opt etaje (cu liftul), sa numere 42 de lei, sa verifice, sa treaca seria si numarul din buletin, sa…etc. Deci, aceeasi postarita care, atunci cand aveam de primit o suma de n ori mai mare, m-a gasit, aceeasi postarita, care vreme de un an de zile mi-a livrat alocatia sub forma unor avize, ieri, 11 ianuarie 2011, desi ma aflam in spatiosul apartament de 70 mp, nu m-a mai gasit si, drept dovada, a facut risipa de avize, lasandu-mi unul in usa, unul pe pres, unul la cutie, asa ca sa ma sature…Si chiar m-a satura! Voi merge, asadar, si in 2011, si in toti anii care au mai ramas pana la majoratul copilului, luna de luna la posta. Asta sa fie necazul!

* Am depus actele ptr alocatie cu o intarziere de opt ani🙂

, , , , ,

  1. #1 by florin on 8 Septembrie 2012 - 6:31 pm

    renunta la serviciile lor si deschide un cont la orice banca, daca nu ai deja si mergi cu acesta la D.G.S.P.C pentru a primi alocati pe card

Lasă un răspuns

