2011. La multi ani! Ai lav iu! (pentru neamurile mele din Australia, Canada si SUA)

“E-n direct? Se da-n direct? Ai lav iu…pentru neamurile mele din Australia, Canada si SUA…inclusiv pentru toti prietenii mei care sunt in Romania si neamurile sotiei. Ai lav iu!”. Urarile unuia din inglismenii de la Cetatea lui Dinescu si atitudinea solemna a boschetarului care lingea imperturbabil o conserva, pe straduta Biserica Enei, la numarul 16, in timp ce de jur imprejurul lui bubuiau petarde, sareau cioburi din sticle de sampanie si crapau trotuarele sub tropaielile oamenilor de Neanderthal scapati la Revelion – primele momente memorabile ale nou-noutului 2011. Ai lav iuuuuuu, va spun si eu si sa fiti sanatosi tot anul asta si-n toti anii!

, , , , ,

  1. #1 by Cenusareasa on 6 Ianuarie 2011 - 11:51 am

    La multi ani si tie! Tot binele din lume!

  2. #2 by Camelia Tabacu on 6 Ianuarie 2011 - 8:06 pm

    Multumesc! Asemenea, draga mea!

Lasă un răspuns

