‘Tis the season to be jolly’ (Fa la la la la, fa la la la)

S-au inchis doi ochi albastri, mai albastri decat limpezimile unui cer senin…. Si n-a mai fost niciun senin . Doar un ger aspru care mi-a strivit intr-o menghina degetele de la picioare. Si suflarea de gheata a vantului care mi-a infipit sute de ace in urechea dreapta. Inca le simt acolo. Tot acolo mi-a ramas si o farama dintr-un dialog purtat sub venele noduroase ale unei vite de vii boltite deasupra noastra la 70 kilometri de Bucuresti…

P1: Ce ati patit la golf?

P2: Nimic, ce sa patesc? Ca nu le am cu golful…

P1: Ha, ha…buna asta! La masina adica…

P2: Pe dreapta? A cazut niste tencuiala de pe bloc.

P1: Erau muncitori?

P2: Nu. Era noapte si batea vantul. Si dimineata am gasit-o asa lovita.

P1: Pai si n-aveti Casco? Ca am vazut ca e si geamul zgariat…

P2: Da? Nu, n-am Casco, dar stiu niste baieti care…

P1: Pai da, e mai ieftin asa, dar tot o sa va coste ceva.

P2: tace, ca nu stie ce sa mai spuna. E de porc, intr-adevar, s-o loveasca “altcineva” si sa-i faci lifting, s-o estetizezi pe banii tai. Tot de porc a fost si atunci cand magaoaia termopanista a ungurilor de la sase i-a spart un stop. Si-au sters-o bozgoreste de la fata locului si blocului vreo luna…iar cand i-a intalnit, i-au raspuns tot bozgoreste: Dovada! Ce stop? N-am spart-o noi pe stop…

P1: Eu vreau s-o vand pe a mea. Vreau sa-mi iau un 4×4, cand o trece criza si o sa-mi revin financiar. Ca nu mai merge, la ce ierni sunt pe aci…

P2: tace (si imediat ce tace aude mereu in cap Deck the Halls, orga, pian, cor…). Si P2 asteapta sa-si revina financiar.

P2 va lasa pe dvs sa alegeti interlocutorul demn de dialogul relatat mai sus:

A) mic intreprinzator B) preot de tara C) politician local

, ,

  1. #1 by Dulce Deea on 18 Decembrie 2010 - 6:51 am

    Politician întreprinzător, corect?🙂

  2. #2 by Camelia Tabacu on 18 Decembrie 2010 - 7:17 am

    Deea (dulce-dulce) ai fost aproape: mic preot de tara intreprinzator🙂

  3. #3 by Dulce Deea on 18 Decembrie 2010 - 8:23 am

    Hihihihihi, hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiii, ce-i drept, politician întreprinzător e chiar pleonasm🙂

  4. #4 by Camelia Tabacu on 18 Decembrie 2010 - 3:11 pm

    Corect!

  1. ‘Tis the season to be jolly’ (Fa la la la la, fa la la la) - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

