Daca nu te invidiaza prietenii, atunci cine?!

Invidiosi pe noul meu laptop, Bogdan Comaroni si Victor Roncea, fostii mei colegi de la Ziua, s-au apucat sa urzeasca drame familiale inexistente.  Comaroni (& http://www.agentia.org/) nu ma surprinde, deh, investigator, imbarligator, carcotas si clevetitor profesionist, ce sa-i faci! Desi nu exista tratament sau terapie pentru aceste deprinderi, n-ar strica sa incerce retetele Djunei Davitasvili pentru detoxificare spirituala….

Dar Victor….Victor, care a ramas cel mai bun prieten al meu in ciuda optiunilor si simpatiilor noastre politice atat de diferite….Oare ce-i lipseste lui Victor? Nevasta frumoasa are, copii reusiti asijderea, pisica, masina nou-nouta, basca apartament luxos pe malul lacului Colentina. Ma intreb daca nu cumva s-a mutat acolo pentru a fi mai aproape de preferata lui Mona Bica, o alta fosta colega de-a noastra, de care este nefiresc de atasat. Cristina (sotia), Atentie! Stiu ca viata se vede uneori in alb si negru prin obiectivul ala al tau meserias, dar n-ar strica un plus de vigilenta…

Iata de la ce s-a plecat „Confidente. Despartire” si unde s-a ajuns „Facebook-ul i-a despartit! Jurnalista Camelia Tabacu ii spune adio sotului printr-o postare pe blog. Horia Tabacu este plecat din localitate. Chipurile pentru a lansa “Drumul pana la Piata Romana”. Dar unde? In Tahiti, in Lille sau la Satu Mare?” si „O familie de ziaristi ar putea fi destramata de vecinul Cornel”.

PS Am asa o banuiala ca in spatele comentatoarei „Olga” de la Chisinau se ascunde nimeni altul decat Roland Catalin Pena – Fefe, pentru cei zece-cincisprezece cititori ai ziuaveche.ro – care vrea sa-mi plateasca o polita mai veche, desi nu e exclus sa fie chiar Mihai Palsu…Fratilor, suntem in postul Sfantului Craciun, ce Dumnezeu!

, , , , , , ,

  1. #1 by McGogoo on 9 Decembrie 2010 - 4:15 pm

    prima data am vazut stirea pe Agentia.org. am venit si am vazut postul tau si am inceput sa rad cand am vazut poza cu Laptopul :))
    azi am vazut si la Roncea faza…
    ma doare burta de ras.
    unde naiba s-a dus umorul ?

    lumea asta e prea serioasa… sau prea tabloidizata… ziaristii vad divorturi peste tot….

    ps: ma bucur totusi ca au inventat aceasta drama faliliala. nu staim de blogul tau. l-am rasfoit si imi place
    asa ca treci in reader
    bafta

  2. #2 by Camelia Tabacu on 9 Decembrie 2010 - 5:37 pm

    Multam! Ai remarcat corect: s-a dus umorul, s-a schimbat perceptia, s-a deformat gandirea. Orice nazbatie devine drama in toata regula. Dar si Victor si Comaroni sunt versati in ale diversiunii, stiu sa intoarca din condei un eveniment banal. Sa nu-i luam foarte in serios :)!

  1. Deznodamant placut in L’Affaire Tabacu: La petite reunion | Victor Roncea Blog

Lasă un răspuns

