Desurubari

O vena i se zbate umflata pe gatul prelung ce se desurubeaza de corpul desirat ca si vorbele pe care, desi le revarsa puhoi peste fumul din tigara mea, desi le simt impingand aerul pe care si fumul din tigara mea il impinge, nu le aud.  

Aud doar numele copilului meu. Si privesc vena ce se zbuciuma in umflatura ei. Si nu aud decat tacerea in care fosneste fumul din tigara mea care impinge aerul impins de vorbele din gatul ei desurubat. Si numele copilului meu.

Si as fi leoaica si mi-as infige coltii in vena de viata care deformeaza grotesc gatul desurubat de corpul care murdareste numele copilului meu. Doar in vis.  

In lumea reala, desi coama netesalata i se balabane in “NU”-uri simetrice, desi vena din gat zvacneste numele copilului meu, ea e deja moarta. Ea doar vorbeste vorbe care nu se aud…..

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

