Inapoi in toamna lui 2006 sau mic ghid de utilizare a fardurilor in Gradina Botanica

Frumoasa toamna am avut si atunci! Nu era inca pianista, dar tot nu-si lasa mainile sa se odihneasca. Azi e mai „inteleapta” cu patru ani si nu-i mai plac fardurile. Atunci era mica si nu-i citise inca pe Stephen Hawking si  Carlo Collodi si habar n-avea ca smacul dauneaza grav tenului. Acum stie si a dat din cap a „da” cand am intrebat-o daca e de acord sa le ducem la ghena. A incercat ulterior sa mi-o intoarca, anuntandu-ma ca trebuie sa picteze ceva cu oja mea rosie. Eu nu mai stiam unde era oja mea rosie, dar ea stia. Am lasat-o pana a inrosit juma de foaie si 10% din masa. Apoi am curatat masa cu acetona si am cazut de acord ca picturile cu oja mea rosie sunt inexpresive.

Această prezentare necesită JavaScript.

, , , , ,

  1. #1 by mihaelmarius on 4 Octombrie 2015 - 2:00 pm

Lasă un răspuns

