S-a dus veselia de pe scara noastra…

S-a mutat vecinu’! A vandut apartamentul si s-a dus! Nimeni nu stie unde, ca n-a spus. Cu vreo doua dimineti in urma si-a incarcat boccelutele – nu foarte multe la numar raportat la relatiile sale importante – si a pus capat, discret, unui capitol cel putin interesant din istoria scarii A. Cum discrete au fost si vizitele acelor femei bogate si influente, al caror parfum senzual, exotic, rascolitor, persista pe scara si-n lift chiar si doua-trei zile. Intra uneori pana si-n cutia de scrisori astfel ca facturile de la lumina, cablu, telefon, miroseau a Ioana Tariceanu si Laura Rotileanu. Era demential! Parca ne mutasem in “O mie si una de nopti”. Iubiri interzise si arome, vizite nocturne si relatii misterioase cu sotii de califi…

Pacat! I-am jelit in sinea mea plecarea. Nu ne-am luat la revedere. De sus, de la balcon mi s-a parut ingandurat, dar – cine stie – poate era doar tristetea unei dimineti cam mohorate de toamna. I-am facut si poze pentru ca mi s-a parut ca a fost pe nedrept pus intr-un con de umbra de frumoasele amazoane. Deci, EL este vecinul meu (al carui nume n-am sa-l spun, ca nu e frumos ;)):

 

PS As fi putut incepe prin a va spune ceva de genul “El este iubitul Ioanei Tariceanu”, dar as fi mintit – pentru ca este un lucru pe care desi as vrea, nu-l cunosc. Sotia fostului premier vizita, intr-adevar, adesea prin 2007 apartamentul al carui proprietar a fost, pana in urma cu cateva zile, vecinu’, dar cu cine se intalnea inauntru si ce facea, habar n-am!

, ,

  1. #1 by rahoveanu on 22 Octombrie 2010 - 9:42 am

    Ai si o fotografie din care-i pot vedea fata? Pe email…

  2. #2 by Camelia Tabacu on 22 Octombrie 2010 - 9:53 am

    Aveam una pe un CD, dar tb s-o caut ca nu mai stiu pe care. Daca o gasesc, ti-o trimit.

  3. #3 by Victor Roncea on 22 Octombrie 2010 - 11:43 pm

    Vezi sa nu-l impuste 🙂

  4. #4 by Camelia Tabacu on 23 Octombrie 2010 - 6:20 am

    victor, alex e blogger – dupa parerea mea, unul dintre cei mai buni – nu vreun ex-premier incornorat. El zice ca asta spp-istul cu care se iubea tariceanca si de aia vrea sa vada fata 🙂
    http://rahoveanu.wordpress.com/

  5. #5 by rahoveanu on 24 Octombrie 2010 - 10:55 pm

    Multumesc, Camelia. Roncea ma stie din vedere. Ultima data cand ne-am intersectat a fost la Ziua Unirii, 2009. Patriarhia a organizat o sarbatorire, la Palat. Am intrat amandoi prin 11 Iunie, cu ajutorul parintelui Stoica, ptr ca accesul presei se facea pe la Unirii. Altfel, pierdeam iahnia de fasole de la final, dupa discursul presedintelui.

  6. #6 by Camelia Tabacu on 25 Octombrie 2010 - 8:07 am

    Palat, Patriarhie, presedinte, Ziua Unirii, pai voi aveti multe amintiri comune 🙂 Iar daca v-a ajutat si parintilii-agent Stoica, m-am linistit complet…:)))

  7. #7 by rahoveanu on 25 Octombrie 2010 - 8:14 am

    …iahnie, zacuscã, vin bisericesc…

    Ofiterul…de presa ne-a ajutat sa intram pe la VIP. Presa intra prin partea cealalta.

  8. #8 by rahoveanu on 25 Octombrie 2010 - 8:17 am

    si apropos de SPP-ist. E un tip usor grizonat pe la tample, gen comisaro Catani in primele episoade ale La Piovrei?

  9. #9 by Camelia Tabacu on 25 Octombrie 2010 - 8:20 am

    Nici urma de fir alb in capu’ lui! Nu, fostul vecin nu era spp-ist, ci inginer-constructor sau cam asa ceva. Avea afceri imobiliare, l-am zarit si la tv cu ocazia unui targ de locuinte….Dar nu-i exclus ca el doar sa-si fi pus casa la dispozitia amorezilor.

  1. Patul in care Ioana Tariceanu isi pierdea zilele si noptile departe de sotul ei, prim-ministrul Romaniei. FOTO | Victor Roncea Blog

Lasă un răspuns

