Umbre

Uneori secundele au o lentoare aproape sonora. Se desprind de timpul care le presare, imperturbabil, intr-o nemarginire solitara si te ating cu trecerea lor intarziata. 

Orasul isi schimba culorile, glasurile, varstele. Uneori pare vulnerabil, melancolic, murmurator, involburat,  cu aerul trist al unei femei care isi indragea, candva, imaginea din oglinda. Alteori e mare cenusie, vulcan trezit la viata, hau necuprins, desert fara oaze. In maruntaiele lui se amesteca atatea vise neterminate, ganduri nestiuite, dorinte imprecise, uitari nebanuite, destine impotmolite…si umbre deformata de alte umbre. Geamul prin care privesc e opac. Umbra mea s-a invelit cu o frunza.

Mi-am pus ratiunea intr-un sertar si am uitat in care. Ce bine e asa! Am scapat de greutatea care ma obliga sa rascolesc pamantul cu privirea. Umbra mea s-a lipit de cer…Dumnezeu n-a murit!  A fost plecat, dar s-a intors.

  1. #1 by rahoveanu on 15 Octombrie 2010 - 11:56 pm

    doar tac!

  2. #2 by Camelia Tabacu on 16 Octombrie 2010 - 6:45 am

    🙂

  3. #3 by rahoveanu on 16 Octombrie 2010 - 5:34 pm

    sunt aici, mereu, urlindu-mi tacerea, inghitindu-mi nespusele…

  4. #4 by Camelia Tabacu on 16 Octombrie 2010 - 6:19 pm

    minunat! vorbele tale mangaie…

  5. #5 by rahoveanu on 16 Octombrie 2010 - 8:31 pm

    Pentru ca sunt nascute din dor! Sau, pentru ca sunt nascute din dor?

Lasă un răspuns

