Jurnalele lui Orwell

S-au bagat la Polirom si m-am asezat cuminte la coada. Din spatele randului am strigat „Dati, va rog, cate una sa ajunga la toata lumea”.   Un pusti cu ochelari si cu casti varate in urechi imi face semn sa tac. Apoi imi explica: vorbea Fratele cel Mare care plangea de mila femeilor, ca mai bine arunca Parlamentul in aer cu mana lui decat sa le lase pe amarate sa munceasca pana la 65 de ani. A retrimis legea in Parlament si o sa fie cum vrea EL: 64 de ani si 11 luni. Toata coada aplauda fericita. Multi au lacrimi in ochi.

Ca asa-i cu George Orwell,  nu mai stii daca fictiunea e inspirata de realitate sau realitatea se inspira din carti. Oricum ar fi, scriitura lui e clarviziune pura.

, ,

  1. #1 by Victor Roncea on 9 Octombrie 2010 - 3:03 pm

    Il citesc si eu de ceva vreme, cu amuzament, pe net. E un proiect in derulare: http://orwelldiaries.wordpress.com/.
    Dincolo de ouale lui Orwell 🙂 sunt consideratii importante din timpul razboiului, inclusiv despre Romania si ocuparea Basarabiei.

  2. #2 by Camelia Tabacu on 9 Octombrie 2010 - 5:15 pm

    Deci chiar e foarte tare! Habar n-aveam. Am intrat acum si voi mai intra sa aprofundez. Mersi. Pun la blogroll poate mai intereseaza si pe altii. Mersi, mersi

Lasă un răspuns

