S-a lansat pe piata „metoda curelei de transmisie”?

Azi pe la pranz, in zona Mega Image 13 septembrie. Abia parcasem si ma incerca o usoara nervozitate ca nu gasisem loc chiar in fata la Mega. Aveam la mine 50 de lei plus 42 lei, fabuloasa alocatie a copilului pe care mi-o inmanase, zambitoare, o angajata a Postei Romane dupa o asteptare prelungita care ma imbatranise cu cel putin zece minute. Ma gandeam la un articol citit recent in Jurnalul National – vezi aici – care desi mi-a placut, nu mi-a schimbat increderea in politistii nemilitieni. Mi-am redus viteza de mers si am lasat sa treaca inaintea mea un individ blond, ravasit, cu mers agitat…Din sens opus venea un altul, mai normal.

„Normalul” m-a intrebat daca sunt „conducator autor”. „Cred ca ma intelegeti prin ce trec…Mi s-a rupt cureaua de transmisie. Astia de la Ford imi cer 40 lei pe care nu-i am. Doamna cu Matizul (si mi-a aratat o doamna care iesea cu un Matiz din parcare) mi-a dat 10 lei. Puteti sa-mi dati si dvs macar 10 lei? Va las permisul auto… Va las permisul, haideti ca va las permisul!”, a repetat „normalul”. Curea de transmisie, Ford, Matiz, permis auto, 10 lei…..nu pricepeam nimic…Un escroc, mi-am zis, drept pentru care i-am raspuns „NU!” si am intrat in Mega Image inaintea blondului agitat. Am aplicat cu succces principiul decat sa planga mama, mai bine sa planga ma-sa si am cheltuit toti banii ca sa nu mai aiba nimeni ce sa-mi ceara sau, eventual, sa-mi fure!

, , , , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

