Etajul opt nu-i poarta noroc!

M-am vazut cu vecinu’ ;). De fapt, am coborat cu acelasi lift. Era imbracat sport si parea cam buimac, abia trezit din somn. Ma gandeam in timp ce bifam impreuna (ca la Revelion) – 7, 6, 5, 4, 3,2, 1, P – „cine stie ce-o fi in sufletul lui”?! Inainte, in apartamentul lui de la etajul opt, intrau sotii de premieri si iubite de ministri, femei puternice, frumoase, bogate.  Acum s-a ales praful! Inainte bloca intrarea in scara cu un X6. Acum a luat-o pe jos. Nu se grabea si se uita tot timpul in urma.

N-am fost curioasa sa vad unde se duce, dar s-a intamplat! A intrat la loto. Altadata, lozurile cele mari ieseau de la el din casa, mirosind a Prada si tacanind zgomotos din tocuri de sute de euro bucata. Ce sa mai, nu mai conteaza pe cine cunosti sau cunosteai, e criza pentru toata lumea!

, ,

  1. #1 by rahoveanu on 14 Septembrie 2010 - 11:14 pm

    iar doamna Ioana este si supravegheata atent. Se pare ca de atunci i s-a tras. A fost mutat disciplinar si poate ca ultima restructurare, care s-a facut si la serviciul lui, l-a lasat somer.

  2. #2 by Ionut Dobre on 14 Septembrie 2010 - 11:21 pm

    Imi spunea odata un batran ca orice om are in viata cel putin doua suisuri si doua coborasuri. Uitandu-ma in urma imi dau seama ca avea mare dreptate. Cine isi renega trecutul nu isi merita prezentul si viitorul. Viata este mult mai simpla decat ne place sa o traim. De fapt, concluzia este ca nu stim sa o traim. Din pacate.

  3. #3 by Camelia Tabacu on 15 Septembrie 2010 - 12:50 am

    Se reface el, ca e baiat dragut si discret! Ma bate Dumnezeu daca afirm ca el e cel cu care doamna T., ma-ntelegi, ca nu am cunostinta despre asa ceva. Eu atat spun: ea venea aici in apartamentul lui. Cu cine se vedea acolo si ce facea…

  4. #4 by rahoveanu on 15 Septembrie 2010 - 12:57 am

    el era! T. mai tot timpul plecat, frumuselul o pazea pe doamna, ce faceau, nu stiu. Pot doar sa banuiesc! Mai ales ca e ceas tarziu in noapte si Zburatorul, zboara, ca doar d’aia e Zburator!

  5. #5 by Camelia Tabacu on 15 Septembrie 2010 - 12:57 am

    Asa e, Ionut, viata e simpla, oamenii o fac varza. Cum varza am facut si eu blogul asta: am inceput cu treburi cuminti, serioase, de biserica, credinta si am ajuns sa vars venin, sa rad de vecini, etc 🙂

  6. #6 by Camelia Tabacu on 15 Septembrie 2010 - 1:04 am

    🙂 Stiu si eu de Spp-istul ala, dar nu stiu daca el e vecinul meu si uite au trecut atatia ani si nu am reusit sa aflu…

  7. #7 by bubi on 16 Septembrie 2010 - 8:37 am

    cand te ocupi de vietile altor femei se pune intrebarea cand ai vazut ultima data o pula sculata?

  8. #8 by Camelia Tabacu on 16 Septembrie 2010 - 9:13 am

    Noaptea trecuta pe Spice Platinum. Multumit?

  9. #9 by bubi on 16 Septembrie 2010 - 9:25 am

    LOL! eu ma refeream la una adevarata, nu de la TV…

Lasă un răspuns

