Acum sunt pregatita. Am aflat tot ce trebuia sa stiu despre catastrofa din 2012

Vuieste internetul despre furtuna solara din 2012. Pene de curent, telecomunicatii bulversate si se estimeaza ca numai in SUA pagubele vor fi de ordinul miliardelor de dolari. Cum sa nu te ingrijorezi?! Mai vorbesti cu prietenii, mai schimbi o impresie cu familia. Constati ca toata lumea gandeste oarecum la fel: „mai, ceva tot o sa fie” sau „cum o vrea Bunul Dumnezeu” (asta-i mama).

Recunosc, ma uit din cand in cand la Otv. Iata cum arata acolo furtuna din 2012:

Luni dupa-amiaza. Un ins cu barba carunta, intr-un tricou polo,  negru, asortat cu tema emisiunii: „Ascultati, ganditi si invatati: Putem ajunge in doi ani sa luptam pe intuneric pentru apa si hrana”.

Insul: „Trebuie sa acceptam situatia, moartea, sfarsitul cu seninatate, sa nu fim disperati, sa urlam ca din gura de sarpe, ca nu e bine, trecerea dincolo are loc astfel in conditii mai dificile. Cel mai bine e sa film calmi”.

Si eu vreau sa mor calma! De fapt, marturisesc ca as vrea sa mai traiesc…macar cateva zeci de ani…. Am ascultat in continuare pentru ca insul cu barba si freza asezata cu ondulatorul exact aici m-a nimerit!

Zice: „Dar trebuie sa gasesti un loc bun. Trebuie sa aiba un pic de altitudine si sa fie la 150 de mile de mare sau ocean, sa fii ferit de tsunami. Nici la munte nu e bine. Muntele implica seisme mari. E belea mare la munte! Dar nu trebuie sa fii in depresiune. Ca sa nu te blocheze…”

Realizatorul Tudor Barbu: „Cine sa te blocheze?” (Culmea! Exact asta ma intrebam si eu…)

Insul: „Aia, ca sunt morti de foame! Locul trebuie gandit de un individ care se pricepe. Nu trebuie sa fie vila cu piscina…ha-ha-ha…Trebuie sa te gandesti ca scutul pamantului o sa se dezactiveze si atunci o sa vina radiatiile peste noi. Si atunci e belea mare, frate….”

E intrerupt de realizator care are ceva de lamurit cu un telespectator nemultumit: „Am primit un sms de la unul care-mi zice ca ma paraseste pentru ca o frig cu furtunile solare in timp ce romanul moare de foame. Auzi, frateeee, daca tu crezi ca io o frig cu furtunile solare, in timp ce romanul moare de foame, paraseste-ne, paraseste-neeee, frateeee. Bai, minca-ti-as. Asaaaa, zi, Gabi!” (Adica insul)

Gabi: ” Trebuie sa rezisti 72 de ore. La o adancime de opt metri. Trebuie sa fie hidroziolatie, peretii exteriori sa fie din bile de lemn, puse in picioare, interiorul tot din lemn iar la mijloc beton plus folii care te protejeaza pana la un anumit nivel de radiatii. (…) Te bagi in el cand se da prima alarma…Cat costa? Nu prea mult…O suta si ceva de mii se euro. Dar merita, frate, ca se pot adaposti in el si 30-40 de familii” .

Dupa o pauza publicitara aflu in sfarsit si numele insului: Gabi Salman. Caut repede pe net si dau peste unul cu acelasi nume care detine o firma de constructii (care probabil nu se simte prea bine pe criza asta). Dar de ce sa vedem peste tot si in toate numai escrocherii?! Poate omul vrea doar sa ajute, sa salveze omenirea de razele nemiloase ale soarelui….Raman in continuare pe OTV.

Aflu ca ne mai trebuie chibrituri, pastile de aprins focul si neaparat sa facem rost de arme. Daca nu reusim sa ne procuram pistoale, pusti, mitraliere macar topoare sau macete. Toate trebuie sa incapa in rucsacul pentru supravietuire botezat ad-hoc, in cadrul emisiunii, „rucsacul Salman”:

Asadar, am aflat cum trebuie sa ma pregatesc pentru 2012. Depinde doar de mine daca vreau sau nu sa trec, impreuna cu familia mea, peste aceasta cumpana. Ramane sa ma decid daca imi construiesc buncarul cu firma domnului Salman….:) Poate daca mai vine la 2-3 emisiuni, o sa ma convinga.

, , , , , ,

  1. #1 by Ionut Dobre on 6 Septembrie 2010 - 8:06 pm

    Agonie si extaz :). Dupa ce am citit primele randuri ma gandeam sa iti trimit un mesaj optimist. Finalul postarii mi-a anulat ideea :)). O sa vorbim in 2013 la fel de calmi ca in prezent. Poate mai putin stresati daca economia romaneasca va incepe din nou sa duduie :p.

  2. #2 by Camelia Tabacu on 7 Septembrie 2010 - 4:14 am

    Ionut, ce mult ma bucur sa vorbim dupa atatia ani…nici nu mai stiu cati :). Habar n-aveam ca Tudor Barbu face emisiuni asa interesante. Se injura cu telespectatorii, ii ia cu „frate”, cu „manca-ti-as”. Invitatul Salman a fost mortal. Om serios, cu barba, grizonat (probabil si cu diplomat – cu hartii si hartiute, scheme, harti, planuri de salvare, evacuare, etc – ascuns pe sub birou). Am ras cu lacrimi :).

  3. #3 by Diana Sava on 7 Septembrie 2010 - 9:45 am

    Vreaaaau si eu in buncarul tau! Daca incap 30 de familii, eu zic sa faci o licitatie!

  4. #4 by Camelia Tabacu on 7 Septembrie 2010 - 5:31 pm

    Cu mare placere, Diana. Dar ne trebuie putin organizare: sotul, ca tot vine direct din domeniu, sa se ocupe de marketing (vanzari, inchirieri de locuri, etc), Mariuca, de design, sa inveseleasca putin ascunzatoarea iar cumnatul….cine nu are medici in buncar, sa-si cumpere, nene. Iar noi sa mergem sa invatam sa tragem cu pusca, sa manuim macetele, arbaletele, buzduganele, furcile, topoarele si sa facem exercitii de aprins focul cu chibrituri mici si trase. Deci te bagi?

  5. #5 by stan on 8 Septembrie 2010 - 5:38 pm

    eu pot ajuta pe toti oamenii de stiinta , si pe toti ceilanti care vorbesc si discuta pe tema aceasta, deoarece nu se stie la nivel stiintific mondial un aspct important despre soare ,aspect care pana acum vreo 100 de ani era cunoscut de mai mult de 99% din populatia care a trait pana acum vreo 100 de ani –acum in ziua de azi ori este acest secret tinut ascuns sa nu se stie ce forta sau cine guverneaza soarele sau ce civilizatii se ocupa permanent de functionarea corecta a soarelui–sau datorita ca oamenii in ultimii 50 de ani sau 100 de ani dar in special acesti ultimi 40 de ani oamenii sau pamantenii di cauza ca sant atat de ocupati au perdut ,sau am perdut cu totii ceia ce am mentionat mai sus –daca cititi atent sa intelegeti ceam afirmat mai sus –acum in 2010 oamenii de stiinta nu stiu despre soare nici cat stiau o baba nestiutoare de carte sau orice copil trecut de 10 ani, sau orice om care a trait pana acum vreo 100 de ani–de vreo 100 de ani ori este ascuns ceia ce stiau oamenii despre soare ori sa perdut asa pur si simplu din ignoranta omenirii –eu cunosc ceva la sigur care poate ajuta omenirea si in special oamenii de stiinta sa clarifice problema care va fi in 2012 –daca as fi ajutat in max 30 de zile sar clarifica total marea problema din 2012 -se poate clarifica intro ora dar trbuie realizat ceva care va fi cu cea mai mare atractie la publicul mondial din ultimii 1000 de ani –si ptr vitorii cine mai stie cate sute de ani–eu vin cu ceva ce voi arata omenirii–si voi da mult de lucru stiintei si astronomiei si mai stiu eu la cine da nu trebuie sa spun innaite –eu nu vin cu preziceri ….presupuneri..etc cum vin azi oameni de stiinta ..ca va fi dar nu stie nimeni cum va fi si cat de tare va fi, –eu vin si arat lumii ceva concret …ce stia lumea pana acum vreo 100 de ani timp in care nu erau telefoane radio internet….etc –lumea pana acum vreo 100 stiau ceva mult mai important despre soare -(nu va mai spun aici tot )-fata de ce stiu acum oamenii de stiinta cu ata amar de aparatura la dispozitie -cand o sa termin eu lucrarea explicativa daca voi fi ajutat –ca nu dureaza mult vreo 30 de zile – oamenii de stiinta o vor nega pe loc vreo saptamana si cand vor vedea ca sant miliarde de sustinatori din randul oamenilor de rand –oameni de stiinta dupa vreo saptamana de negare se vor inmuia si vor da din colt in colt si vor accepa ca ceva foarte corect in comformitate totala cu ceia ce a fost cunoscut pana acum vreo 100 de ani si vor zice asai cu adevarat cum de stiinta a fost oarbain ultimii 100 de ani–adresa mea =stan.romania@yahoo.com –sau skipe =stan.romania –ajutatima ca sa va pot ajuta–asa cuvinte ce leam scris si ceia ce nu vam scris ca nu trebuie sa le scriu nimeni nici macar nu le poate vorbi sau scrie daca nu ar sti ceva deosebit – eu am peste 20 de ani de cand studiez treaba asta -cand gandeam eu si analizam aceste treburi oamenii de stiinta nici nu se gandeau la asa ceva, bineinteles nu la ce stiu eu si nu stiu ei acuma,– eu cu toata treba asta mam orientata catre un om de afaceri dar nam pututajunge la el cai f greu sa ajun la el –ca el acest om de afaceri lua totul asupra lui –ca eu nu pot face fata la tot taraboiul planetar care va dura vreo saptamana dupa cum am amfirmat mai sus– tot ce vam relatat aici nus inventii deale mele-eu cu treaba asta daca ar fi sa scot bani din ia as ajunge de 10 ori mai bogat fata de cel mai bogat om din romania si pe langa mine ar mai ajuje foarte bogati sute de oameni la nivel planetar

  6. #6 by Camelia Tabacu on 8 Septembrie 2010 - 7:04 pm

    Domnule Stan, eu zic sa mergeti la Otv.

  7. #7 by stan on 15 Septembrie 2010 - 6:27 pm

    eu astept sa fiu contactat in vreun fel de dl DAN DIACONESCU – si cam in aprox 30 de zile chiar am ce arata omenirii de pe pamant–si dupa cum am scris in mesajul de mai sus -lumea stiintifica toate televiziunile lumii nu numai otv-ul va discuta si analiza in toate modalitatile posibile lucrarea mea explicativa mentionata mai sus – daca poate cineva sa ma puna in legatura cu DAN DIACONESCU – ca eu sant foarte lipsit de posibilitati de a pleca la bucuresti -iar privitor la emailurile la ddd@dandiaconescu.ro -sau alte adrese de email pot sa trimit eu si 100 de emailuri pe zi si tot nu ajunge sa fie citit de dan diaconescu vreun email

  8. #8 by Gabriel Salman on 14 Octombrie 2010 - 11:11 pm

    De ce oare trebuie sa carcotim tot timpul? O fi oare ceva genetic? Sau or fi toate acele frustrari adunate, inghesuite in mintea noastra meschina si care incearca prin orice modalitate sa se exprime? Mare mister! Mai mare chiar decat misterul 2012!
    Am avut o firma de constructii timp de patru ani si pot sa va spun ca, acea perioada de timp, a fost pentru mine cosmarul vietii mele. A fost atat de rau incat nici macar nu mai vreau sa aud de aceasta activitate. Nu vreau sa mai am nici o legatura cu nici un fel de constructie, nu vreau sa mai vand constructii sau servicii in domeniul constructiilor si in nici un caz nu vreau sa construiesc alt adapost afara de al meu. Aceasta activitate mi-a adus numai pagube pe toate planurile asa ca…, la acest capitol ati gresit.
    Presupunerea Dv. este eronata, iar faptul ca va vine sa radeti de un subiect, legat de un eveniment, care va poate afecata pe Dv. si pe cei dragi, mi se pare a fi o atitudine lipsita de responsabilitate.
    Eu nu vreau sa va comving de nimic anume! Am vrut doar sa deschid ochii oamenilor catre o posibilitate si sa-i incit la cercetare, sa le starnesc curiozitatea! Este chiar asa de rau acest lucru? Ce este rau in a fi pregatit pentru niste situatii dificile?
    Eu daca as dori sa scriu un articol despre cineva, as cauta mai intai sa cunosc persoana respectiva si numai dupa aceea m-as erija in critic.
    Exista o vorba la copii care mie mi se pare a fi cat se poate de adevarata dpv psihologic si anume: „cine zice ala e”! Explicatia psihologica este foarte simpla: intotdeauna proiectezi in afara ceea ce se afla in interior.
    Inca un gand si inchei! NICIODATA in istorie, NIMENI, nu a ridicat o statuie unui critic pentru simplu motiv ca nu sunt iubiti. Macar la acest lucru ar trebui sa reflectati!
    Cu stima
    Gabriel Salman

  9. #9 by Camelia Tabacu on 15 Octombrie 2010 - 7:15 am

    Domnule Salman, multumesc pentru precizari. Am si eu insa de facut cateva: acesta este un blog, nu un site de stiri, prin urmare n-o sa gasiti aici articole, ci, hai sa le zicem, un fel de impresii, pareri personale. Aici totul se bazeaza pe ce simt eu, pe cum vad eu lucrurile. Si e foarte probabil ca uneori sa le vad gresit, raportat la punctul de vedere al altora. Dar intentia mea nu este sa denigrez sau sa ma iau la harta cu cineva.
    Nu v-am criticat, doar v-am ironizat asa cum ar fi facut orice om normal care ar fi urmarit acea emisiune de la Otv. Sincer, mi s-a parut ca sunteti un nou Virgil Hancu (cel care bagase spaima in populatie cu seismele din capul lui). Poate si el credea in ceea ce spunea.
    Si tot sincer va spun ca nu am avut senzatia ca detineti alte informatii decat cele vehiculate pe net, pe care le-ati expus glorios de alarmist – cu indemnuri la inarmare, procurare de provizii, etc. Inainte de sfarsitul emisiunii ati avansat si o suma, un fel de deviz, costurile pe care le-ar prespune construirea unui astfel de buncar – in jur de 120.000 de euro, daca imi amintesc bine….Atunci, ca si acum, tot expozeul dv mi s-a parut prea sf ca sa fie adevarat. Ai zice ca tot Universul conspira sa ne distruga…
    Dar, sincer, daca dvs credeti cu convingere in ceea ce spuneti, daca aveti informatii, daca aveti solutii, cine va opreste pana la urma sa deschideti ochii populatiei, sa salvati omenirea? Eu? Vedeti, ma faceti din nou sa rad….

  10. #10 by Gabriel Salman on 15 Octombrie 2010 - 1:34 pm

    Am o intrebare la care va rog sa-mi raspundeti cat puteti de sincer:
    Pe blog-ul Dv aveti un link catre „Codul lui Oreste”! Am fost curios si am citit articolele D-lui Oreste si, surpriza, am constatat ca expune aceleasi scenarii insa cu o nota, poate, mai romantica. Sunt curios! De ce n-am vazut nimic critic, din partea Dv la adresa D-lui Oreste? Cititi atent toate articolele si veti constata ca spune aceleasi lucruri. Este adevarat ca nu face nici un indemn dar…, o fi bine asa?
    Eu il stimez pe D-l Oreste si, in nici un caz nu as dori sa-i aduc prejudicii de vre-o natura dar este pe blog-ul Dv si asta ma face curios. Desigur ca sunt foarte multi cei care afirma aceste lucruri si nu sunt chiar oameni de nimic! Desigur, informatiile vin in majoritatea lor de pe internet insa exista doua feluri de internet: cel pentru cunoscatori si cel pentru populatie. Din fericire pentru mine, am intalnit oameni care m-au invatat sa folosesc internetul altfel decat il foloseste populatia si astfel am acces la carti si informatii care nu pot fi gasite folosind motorul de cautare Google. De acolo vin comvingerile mele nu de pe „main stream media” sau de pe „main stream internet”.
    Parerea mea este ca nimeni nu conspira impotriva noastra si cu atat mai putin Universul care este impersonal! Cred, mai degraba, ca toate aceste evenimente sunt absolut normale si fac partte dintr-un proces natural – dar ciclic – de evolutie. Singura interventie nefasta in acest proces o avem noi , oamenii.
    Cu siguranta ca nu ma vor opri ironiile Dv sau ale altora daca vreau sa fac ceva anume. Este adevarat ca nu ma simt comfortabil atunci cand sunt ironizat – cum dealtfel nimeni nu se simte bine intr-o astfel de situatie – dar nici nu le iau personal asa cum nu iau personal nici aprecierile pozitive exagerate. Intotdeauna am ascultat parerea celorlalti dar am tras propriile-mi concluzii si am facut asa cum am crezut eu de cuviinta chiar daca am riscat sa fiu ridiculizat.
    Cu stima,

  11. #11 by Camelia Tabacu on 15 Octombrie 2010 - 3:08 pm

    Nu sunt o cititoare fidela a blogului lui Oreste. L-am pus la blogroll in virtutea unor emisiuni cu Horia Turcanu si Aurora Sitarus care mi s-au parut intersante. Habar n-am ce scrie Oreste pe blog, dar stiu ca l-am auzit vorbind, la B1, despre o asa-numita schimbare de paradigma, o transformare fundamentala la nivelul constiintei noastre, o renastere spirituala, ceea ce nu este tocmai acelasi lucru cu ce promovati dvs. Nu trebuie sa ne inarmam sau sa ne ascundem in buncare, ci pur si simplu sa ne „reanalizam notiunile de univers, fiinta umana, progres si dezvoltare” (Ervin Laszlo).
    http://www.formula-as.ro/2009/895/planete-culturale-30/sfarsitul-timpurilor-in-viziunea-unor-savanti-ervin-laszlo-stanislav-grof-si-peter-russell-in-dialog-cu-horia-turcanu-11869

  12. #12 by Gabriel Salman on 16 Octombrie 2010 - 10:26 am

    Este adevarat ce spune-ti insa, aceasta schimbare nu este valabila decat pentru cei care sunt pregatiti sa perceapa si sa primeasca aceasta lumina trecand astfel intr-o alta dimensiune. Ceilalti vor ramane in a trei-a dimensiune si isi vor continua existenta in acelasi fel dar…, evenimentele prin care vom trece vor afecta si dimensiunea fizica pentru simplu motiv ca si dimensiunea fizica inseamna tot energie dar de o frecventa mai joasa. In plus, eu sunt absolut comvins ca, „Natura” stie intotdeauna ce face si deci, stie ca s-a creat un dezechilibru a carui cauza suntem noi oamenii. Mai pe scurt: suntem prea multi si ne imultim prea repede iar acest lucru face ca resursele sa fie consumate in progresie geometrica. Exemplu: din totalul padurilor de pe Tera mai avem doar 24%!
    „Natura” va echilibra situatia si va trebui s-o faca repede! In prezent suntem sapte miliarde de oameni, in zece ani vom fi 14 miliarde, in 20 vom fi 28 de miliarde si tot asa. Dv chiar credeti ca aceasta planeta poate sustine ataia oameni care nu stiu altceva decat sa consume si sa imbaxeasca mediul cu gunoaie? Cat timp credeti ca va va dura pana cand ne taiem singuri craca de sub picioare? Eu nu va cer sa credeti ceva, eu va indemn sa ganditi logic in baza unor fapte concrete.
    Faptul ca indemn lumea sa-si faca ceva provizii si sa invete sa se protejeze are si el o logica! Natura va face ce sie mai bine ca sa scape de excedent! va face o selectie adica, cel mai puternic si mai pregatit va rezista restul…
    Cu stima,
    PS Oreste vorbeste si de furtuni electromagnetice solare si de schimbarea polilor si are aproximativ aceeasi parere in legatura cu colapsul economic si social datorat cersterii demografice si epuizarii resurselor.

  13. #13 by Camelia Tabacu on 16 Octombrie 2010 - 7:23 pm

    Domnule Salman, putem continua acest dialog pana-n 2012 si tot nu o sa reusiti sa ma convingeti ca ne pandeste o mare catastrofa. Si stiti de ce? Pentru ca ma duc zilnic in curtea scolii si vad acolo viitorul, il vad in parc, il vad agatat de mana mamelor…SI E CUM NU SE POATE MAI FRUMOS!
    Si celor ca dvs stiti ce am sa le raspund daca o sa ma enervez? Exact ce i-a raspuns bunica finutei mele unei femei care i-a intins un pliant despre 2012, pe cand isi plimba nepotica prin parc: „Chioambo, tu nu vezi ce am in carut?”

  14. #14 by rahoveanu on 16 Octombrie 2010 - 9:50 pm

    Ma scuzati ca intervin in dialog! Stiti cumva ziua si ora cand vine sfarsitul lumii? Nu de alta, dar sa nu ma prinda naibii cataclisma brambura prin oras sau, mai rau, la closet, cu nadragii in vine! Asa, daca-mi ziceti ziua si ora, ma imbrac cu costumul ala bunu’ si spalat, ras, frezat, fumez linistit ultima tigara in asteptarea sinistrului!

    Multumesc anticipat,
    Un viitor sfarsit

  15. #15 by A.C. on 16 Octombrie 2010 - 10:20 pm

    Daca ai fi un tip destept,l-ai asculta pe dl Gabriel Salman si ai afla ce trebuie sa faci ca sa supravietuiesti,in loc sa stai ca fraierul si sa fumezi ultima tigara asteptand sfarsitul!Asta poate oricine sa faca,mai greu e sa faci ceva ca sa traiesti….intr-un fel anume exista deja o multime de oameni care isi fumeaza ultima tigara,nu stiu sa supravietuiasca nici macar in timpurile astea,ce sa mai vorbim de 2012!Iar ca o replica la ce a acris dna Camelia Tabacu,copii poate oricine sa faca,se pare ca a devenit sport national in Romania,dar asta nu inseamana ca ei sunt viitorul…..care viitor?Ei vor fi doar „carne de tun”,atat!Si cu cat mai multi,cu atat mai bine!A,si inca ceva:”Cine te poate enerva,te poate domina!”

  16. #16 by rahoveanu on 16 Octombrie 2010 - 11:32 pm

    Doamna/Domnisoarã/Domnule/Bã care te ascunzi vitejeste in spatele unor initiale folosite ca simbol pentru curentul alternativ(A.C.),

    ma bucurã gîndul cã semeni de-ai mei(adicã matale şi mentoru-ţi spiritual) dãştepţi şi nu fraieri ca mine, supravieţuind cata-clismei vor perpetua rasa umană. Din nefericire, după cum te opărişi la o mică glumă făcută de mine cu intenţia de a descrîncena un dialog ce devenise acid, se pare că tălică nu vei perpetua şi inteligenţa, apanajul oamenilor de spirit(ca să nu faci iar clăbuci, subliniez en avant că deştept nu este sinonim cu inteligent). În altă ordine de idei, mă spărie gîndul la ce va să fie. Dl Salman, pe care nu l-am urmărit la TV, doar am citit ceea ce a scris aici, pe blog, are perfectă dreptate în ceea ce spune despre creşterea populaţiei globului(usor umflata la cifra actuala). Dacă ai fi fost curios/curioasă şi mi-ai fi răsfoit blogul, ai fi constatat că am citit mult despre spaţiul vital, eugenie(nu e vorba de binecunoscuţii biscuiţi cu ciocolată), eutanasie, epuizarea resurselor etc. În opinia mea, dacă ceva nu va revoluţiona tehnica şi rasa umana nu va fi în stare să populeze alte planete sau să dezvolte habitate în locuri acum imposibil de trăit pe Terra, următoarele războaie se vor da pentru spaţiul vital şi resurse de hrana. De asemenea, că sistemul nostru solar va fi poziţionat într-un fel cu consecinte încă neştiute, în 2012, iar sunt de acord. Că Pămîntul îşi schimbă polaritatea la cîteva zeci de mii de ani, cu repercusiuni doar banuite, este iar evident. Că omul este cel mai tembel şi stricător animal, nu te pot contrazice. Că există o conspiratie care pitroceste Noua Ordine Mondiala, iar sunt de acord. Dar ca eu, un bob de nisip, mă pot opune fatalitatii, nu mai sunt de acord. Închei, draga curentule alternativ(AC), citind din intelepciunea poporului de dupa ultima glaciaţie: Cand e sa te ia dracu, te ia si din usa altarului!

  17. #17 by Camelia Tabacu on 17 Octombrie 2010 - 5:52 am

    AC-ule, nu prea inteleg de ce trebuie sa-mi dea mie replica doua litere, dar ma rog….Deci din punctul de vedere al celor doua litere ale tale nu mai avem viitor? „Si cu cat mai multi, cu atat mai bine”….deja am senzatia ca dialoghez cu sectia XVI Psihiatrie a Sp Alexandru Obregia.

  18. #18 by Camelia Tabacu on 17 Octombrie 2010 - 6:36 am

    Alex, lor nu prea le arde de glume si cred ca banuiesti de ce…Vad ca ideea asta „trebuie sa ramanem cat mai putini, pentru ca nu ne mai ajung resursele” e imbratisata de tot mai multa lume. Dar e o aberatia! Pamantul asta poate sa ne sustina pe toti – e adevarat nu la acelasi nivel – daca se produce acea schimbare fundamentala la nivelul constiintei noastre. Sa reinvatam sa folosim atat cat ne trebuie sau chiar mult mai putin, sa renuntam la acel „conspicuous consumption” (consum ostentativ) pe care l-am ironizat si eu, ironizandu-ma implicit pe mine, in postarea „Spaime urbane”. Ca asa stau lucrurile, ce mai tura-vura…. Iar la noi hipermarketurile exact din acest motiv au ajuns sa aiba incasari mai mari ca in occidentul din care au purces – au mizat pe declansatorul ascuns in creierul romanului frustrat de atatea si atatea in decursul timpului.
    Indemnuri precum sa construim buncare, sa ne inarmam, sa ne procuram provizii nu fac decat sa accelereze sau chiar sa provoace acest cataclism pe care-l iscodim cu totii. Chiar daca stim ca e inevitabila, cu totii ne temem de moarte, cu totii consideram ca avem motive serioase sa ne prelungim sederea aici, pe Pamant. Si daca-i amplifici omului aceasta spaima, poti sa faci ce vrei cu el, devine o papusa actionata de sfori….Sugestia mea umila ar fi sa nu ne lasam manipulati de cei care trambiteaza catastrofe planetare cu atat aplomb fara sa cercetam si pe cont propriu si sa tragem noi insine concluziile, sa nu luam de bune concluziile altora, adesea simplii diletanti sau pur si simplu escroci.

  19. #19 by rahoveanu on 17 Octombrie 2010 - 8:21 am

    Camelia
    nu-i bag in seama, fii comvinsa. Concliziile mi le trag singur.

  20. #20 by Camelia Tabacu on 17 Octombrie 2010 - 8:28 am

    Evident. Nu era vorba de tine…sunt atatia care bantuie netul si iau drept adevar orice aiureala.

  21. #21 by rahoveanu on 17 Octombrie 2010 - 8:37 am

    Niste rataciti!

    PS: Dar, eu tot n-am aflat data exacta cand vine sfarsitul lumii ca sa fumez naibii tigara aia. Altfel, mor nefu…

    PPS: Nefumat, desigur! 😆

  22. #22 by Camelia Tabacu on 17 Octombrie 2010 - 8:43 am

    :)))).

  23. #23 by Camelia Tabacu on 17 Octombrie 2010 - 8:48 am

    Acum apare AC-ul si iar ne da o ecuatie cu trei necunoscute, ca sa n-o mai ardem aiurea-n zeflemele 🙂

  24. #24 by alexandru on 17 Octombrie 2010 - 8:58 am

    nu cred ca apare! E ocupat/ã. Sapa la cazemata ca mai e putin si vine 2012.

  25. #25 by A.C. on 17 Octombrie 2010 - 4:21 pm

    In timp ce „sap la cazemata” o sa mai trec din cand in cand pe la voi ,ca sa numar cati copii ati mai facut pentru a asigura …viitorul! Si sa nu uitati sa va bazati pe ei!Macar de v-ar prinde 2012 facand copii,…asa sigur ati muri fericiti!

  26. #26 by Cornel on 19 Octombrie 2010 - 12:43 am

    Ideia de a ramâne cât mai puţini aparţine unui grup de sceleraţi din medile politice interne şi internaţionale.Nu cred că cei” tot mai mulţi” au îmbraţişat o asemenea ideie.Dacă ne uităm la ce face politicul în ziua de azi cred că nici nu mai trebuie să vină 2012.Oricum în 2012 -2013 nu cred că va fi sfârşitul lumii, ci doar o furtună solară care ne va lăsa fără energie telecomunicaţii şi multe altele din confortul nostru personal.Dacă săpăm o cazemată şi mai facem un minim de provizii probabil că vom trece mai uşor acest hop. Asta nu înseamnă ca toţi cei care cred anumite lucruri sunt „Niste rataciti!”.În privinţa orei şi datei cred că nu mai există dubii.După 21 decembrie 2012 când veţi vedea un superb cer roşiatic vă rog să vă uitaţi la ceas să scrieţi ora şi data şi să vă întrebaţi ce o să mâncaţi în următoarele zile. Oricum nu va ajunge în 2014.
    M-am interesat: sectia XVI Psihiatrie a Sp Alexandru Obregia nu are internet şi nici A.C. sau Gabriel Salman.

  27. #27 by rahoveanu on 19 Octombrie 2010 - 6:52 am

    Cornel
    vom vedea! Care mai apucam.

  28. #28 by Camelia Tabacu on 19 Octombrie 2010 - 6:46 am

    Aha, de fapt noi am comunicat telepatic pana acum…nu pe net…
    Cornel, asa e, politicul a prestat, la noi catastrofe, pe care nici natura nu si le-a ingaduit (inca :)).
    Sa stii ca si eu am inceput sa cred ca o sa fie ceva si chiar mai devreme, prin 2011. Mai ales dupa ce am vz interviul cu Vantu de pe Antena si am cetit stenogramele….Vin vremuri complicate, mult mai complicate decat tot ce am trait vreodata.

  29. #29 by roxana on 6 Ianuarie 2011 - 8:54 pm

    bunae frumoase multe

  30. #30 by PANDELE on 21 August 2011 - 8:19 am

    nu se cade sa mistocarim bunele intentii ale cuiva.mai pune-ti mana si cititi cate o carte indiferent de profil.ancepe sa-mi fie rusine de faptul ca sant……………..!PANDELE

  31. #31 by crina mariana on 21 Septembrie 2011 - 11:26 am

    UNDE SUNT DOI OAMENI, UNUL IL MANIPULEAZA PE CELALALT.

  32. #32 by Anonim on 11 Octombrie 2011 - 1:40 pm

    Poate domnul Gabi ar trebui sa-si ascunda ideiile despre sfarsitul lumii si sa-si ia masuri de precautie pentru prostiile si escrocheriile care le-a facut in anii anteriori….. Nu va lasati inselati de oameni ca el…. daca poti sa-i spui om …… Nota de plata ii vine inainte de sfarsitul lumii sa nu creada ca numai el dintre toti va scapa….
    Platiti-va datoriile domnule !!!! Si nu mai prostiti si pe altii !!!!

  33. #33 by Anonim on 12 Octombrie 2011 - 8:45 pm

    Daca te-ai si semna poate ca ai da oarece greutate spuselor tale! Eu nu doresc sa prostesc pe nimeni! Pur si simplu asa se nasc si presupun ca tu esti unul dintre ei si…., dupa ce ca esti prost, precum recunosti singur, mai esti si las… Ce sa spun, ai toate calitatile unui invingator dar, cu atitudinea asta nu vei supravietui…

  34. #34 by Gabriel Salman on 12 Octombrie 2011 - 8:47 pm

    Poastarea anterioara imi apartine..!

  35. #35 by marius on 23 Iunie 2012 - 2:41 pm

    Pacat ca s-au oprit comentariile la nivelul lunii oct 2011. Chiar imi plac si as vrea sa continuati. Caragiale ar fi mandru de voi daca ar mai trai si cu siguranta v-ar imortaliza in urmatoarea lui lucrare asta ca sa deveniti nemuritori si sa nu va mai pese de sfarsitul lumii din 21.12.2012!

  36. #36 by marianna on 6 Noiembrie 2012 - 1:23 pm

    si daca totusi exista un adevar pe undeva si ceva se va intampla in 21 decembrie?nu sunt o persoana sceptica,dar cu tot ce se intampla in jur,incep sa cred ca sfarsitul este aproape.cumplit de aproape.apropos de ipoteza ca extraterestrii vor veni in vizita!prefer sa vad extraterestrii,indiferent cum ar arata ei,decat sa mor chinuita!si pana la urma unde sa ma ascund?inevitabilul este inevitabil si se poate intampla oriunde si oricand!nu-mi permit sa inchiriez buncar de lux,nu-mi permit nici sa ma mut la cabana in varf de munte,deci astept acea zi in casa,cu pisicuta mea!si daca totusi va fi cea mai frumoasa perioada a vietii?si daca totusi nu se va intampla nimic?si daca in 2013 voi avea noroc sa-mi indeplinesc visele?ideea este ca trebuie sa fim optimisti si sa ne gandim numai la ceeace este frumos!eu va salut si sper sa ne auzim la anul cu bine,veseli dar mai ales sanatosi!va doresc de pe acum toate cele bune,si sarbatori minunate la toti cititorii!

  37. #37 by Tudor B on 26 Februarie 2013 - 7:31 am

    Bai manca-ti-as….vorbind despre explozii solare si supravietuire…intre timp am ajuns senator…Vine sa ma blocheze?Nu?….Super articolul!Numai de bine!

  38. #38 by Dani on 25 Februarie 2017 - 7:57 am

    E 2017 si nici o catastrofa nu v-a deranjat inca. Bineinteles, in afara de catastrofalul sarlatan Salman…

  1. Tehnici de Salvare 2012. Siteul supravietuitorului istet | cameliatabacu's Blog
  2. magnum result

Lasă un răspuns

