Am inceput sa vad OZN-uri

Aseara, pe la 20.45-21.00. Eram in masina pe panta de la Academia Militara si motaiam pe scaunul din dreapta cand am vazut o lumina in directia Ghencea/Drumul Taberei. Mare, rotunda, nemiscata….Avion? Nu, au spus ceilalti colegi de masina. Elicopter? Posibil, dar de ce sta intr-un singur loc? Stea? Prea mare si prea aproape, am fost cu totii de acord. OZN? Am ras….

In doua-trei minute am ajuns sus la noi, la etajul opt, unde e cald si….foarte cald uneori. Ne-am bulucit cu totii catre geamul de la sufragerie. I-am facut poze cu aparatul nostru de vacanta, dar rezultatul a fost nesatisfacator:

A fost chemat vecinu’ Cornel, care e psiholog. Nu, nu ca sa ne psihanalizeze, ci pentru foto ca are aparat mai smecher. La el, OZN-ul a iesit ceva mai bine:

Au venit apoi sa vada OZN-ul Ana si Anastasia, sotia si fetita vecinului. Ana e medic si nu e genul se persoana care sa se impresioneze la luminitele de pe cer. „O fi un satelit de comunicatii”, a zis ea sec. Nici Anastasia, doi ani si sase luni, n-a fost prea marcata. Ne-a spus doar: „Eu n-am papat inca”. Cornel a fost ceva mai rezervat: „Bai, eu nu le am cu chestiile astea”.

Pe la 22.00, cand m-am uitat din nou pe geam, OZN-ul disparuse. Nu insa si din mintea Alexandrei noastre.

Dis-de-dimineata: „Tati, tati, te-ai uitat pe geam?”, „Nu, de ce sa ma uit?”, „Sa vezi daca mai sunt oameni”, „Pai de ce sa nu mai fie?!”, „Poate i-au omorat extraterestrii. Hai, uita-te, te rog”. Si s-a uitat. Da, oamenii erau la locul lor….

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

