Aspirina care m-a imbolnavit de nervi

EA: – Sa stiti ca nu am sa va dau 80 de bani…

EU: – Nici o problema!

EA: – Dar pot sa va dau niste aspirina….

EU: – Mai bine altceva, ca nu prea ma impac….

EA: – Antinevralgic?

EU – Pai nu contine aspirina?

EA – Aaaaaa…..nu….Categoric nu!

EA (citeste ceva) – Dar ce problema aveti cu aspirina?

EU – Cu aspirina? Niciuna. Cu stomacul…

EA – Mda, totusi antinevralgicul contine un picut de aspirina…Si nu o suportati nici macar pe aia tamponata?

EU – Ultima oara nu. Si deocamdata nu vreau sa mai incerc. Puteti sa-mi dati totusi ceva fara aspirina?

EA – Da, cum sa nu? Dar sa stiti ca orice antiinflamator se ia cu protectie. Asa e recomandat.

EU – Pentru stomac, nu?

EA – Da.

EU – Pai, in general cam asa si fac…

EA – Atunci faceti foarte bine!

COPILUL: Mami, de ce nu plecam?

EA – Imediat, papusa! Mami are o problema cu stomacelul si incercam s-o rezolvam!

EU – ????

EA – Mai bine va dau niste algocalmin.

Si imi intinde doua pastile….

Helpnet, soseaua Panduri, sector 5, Bucuresti

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

