Un papagal la fereastra mea

M-am frecat la ochii, nevenindu-mi sa cred ca pata de culoare de pe aerul conditionat, montat neinspirat-inestetic langa fereastra de la bucatarie, este chiar un papagal…Dar era…L-am ademenit cu paine si apa si ca, toti papagalii din Romania, dupa ce si-a rezolvat problemele, a zburat. Nu m-am intristat prea tare. Oricum nu aveam conditii de cazare conform normelor europene in vigoare iar pe criza asta trebuie sa fii nebun sa adopti fie si un papagal mic si simpatic

  1. #1 by Victor Roncea on 20 Iunie 2010 - 10:49 am

    papagalii astia… 🙂

  2. #2 by Victor Roncea on 20 Iunie 2010 - 10:53 am

  3. #3 by Camelia Tabacu on 20 Iunie 2010 - 11:21 am

    Am vazut-o si pe a ta….Eeee, pasaricile astea 🙂

  4. #4 by Camelia Tabacu on 20 Iunie 2010 - 11:21 am

    Stii cum se zice, fiecare cu pasarica lui :))

  5. #5 by lus on 23 Iunie 2010 - 2:19 pm

    Jos palaria Cami! Ma inclin cu admiratie pentru ce ti-a iesit! Eu recunosc ca abia reusesc sa bag un comentariu… la blog nici nu visez si mi se pare o munca de sisif… Tine-o tot asa!!!

Lasă un răspuns

